Bir Şarkısın Sen programı 16 ocak 2010 Atv İzle

|



“Bir Şarkısın Sen”in merakla beklenen yeni bölümünün usta sanatçıları; Onur Akın, Gökhan Tepe, Serkan Çağrı ve Hüseyin Turan! Nesillerden nesillere bir öykü yaşanıyor, büyük yıldızlar ve minikler bir kez daha el ele veriyor! Onur Akın ve Rojda Biter “Seviyorum Seni” ile gönülleri titretirken, Hüseyin Turan ve Dilşah Gücüm “Beyaz Giyme Söz Olur” la inanılmaz bir düet yapıyor! Böyle müthiş bir üçlü hayal edebilir miydiniz? “Melisa Meray, Gökhan Tepe, Serkan Çağrı” bir araya geliyor, “Söyleyemem Derdimi” ile herkesi büyülüyor! Cumartesi gecelerinin en eğlenceli programı “Bir Şarkısın Sen” yepyeni yıldızların katılımıyla daha da renkleniyor! Anılcan Turfan bir geliyor pir geliyor. “Ah İstanbul”a klarnetiyle bambaşka bir yorum katarken, “Bir Fırtına Tuttu Bizi”de, Dilşah Sultan’a eşlik etmeyi de ihmal etmiyor. Mehmet Daş “Usta” şarkısı ile ustalığını konuştururken, en yeni yeteneklerden Serkan Aydın “Alli Pulli Biçaği” ve “Sis Dağı Beri Bakar” ile müthiş bir kemençe şov yapıyor! Berna Karagözoğlu yine yaptı yapacağını… Fındıkkurdu önce “Benim Adım Çalıkuşu” ile stüdyoyu şen kahkahalara boğuyor, ardından “Sen Bu Yaylaları Yaylayamazsın”da yaptığı şovu izleyenler ayakta alkışlıyor! O yumuşak ve dokunaklı sesiyle Merve Yüksel “Bana Bir Masal Anlat Baba”yı öyle güzel söylüyor ki dinleyenler gözyaşlarını tutamıyor… Programda ayrıca; “Çok Yorgunum”, “Tövbeler Tövbesi”, “Ayez Hanım”, “Bir Güzelin Aşıyım Erenler”, “Annem”, “Şımarık” gibi pek çok sevilen şarkı ve türkü minik yıldızlarımız tarafından muhteşem bir biçimde yorumlanıyor.


Etiketler: Beyaz Giyme Söz Olur, Bir Şarkısın Sen, Bir Şarkısın Sen Fındıkkurdu “Benim Adım Çalıkuşu”, Bir Şarkısın Sen programı 16 ocak 2010 Atv, Bir Şarkısın Sen video, Dilşah Sultan, Gökhan Tepe, Hüseyin Turan, Hüseyin Turan ve Dilşah Gücüm, Mehmet Daş, Mehmet Daş “Usta”, Melisa Meray, Onur Akın, Serkan Çağrı, Serkan Çağrı”

0 yorum:

Facebook Sayfamıza Destek :)